VÆLG INTERVAL
Digital Tech Summit 2022, kredit Mikal Schlosser
28 OKT

Teknologisk robusthed kræver tæt samarbejde

På tech-eventen Digital Tech Summit delte industrien og universiteterne viden om løsninger, der kan hjælpe Europa gennem samfundsudfordringerne.

Informationsteknologi Matematik Energi Miljø og forurening Produktion og ledelse Medicin og medicoteknik
2021
The photo is from DynSys' summer school in August 2019 (before the Covid-19 crises), where 44 young researchers got hands-on experience with statistical modelling techniques for smart energy systems and intelligent energy savings, including calculating solar energy gain in buildings.
25 MAR

FN's verdensmål kan vinde på markant ændring af sommerkurser

Pandemien ændrede sidste år flere af de traditionelle sommerskoler til online-kurser. Omlægningen understøtter DTU’s målsætning om at fremme FN’s verdensmål. Og nu evaluerer...

Matematisk analyse Matematisk modellering Statistik Klimatilpasning Software og programmering